Redd

Jeg er redd for å feile.

Jeg er redd for at jeg har bestemt meg for å drive med noe som jeg ikke er egnet til å drive med, som alle andre kan gjøre mye bedre enn meg.

Jeg er redd for å måtte begynne om igjen, enda en gang.

Jeg er redd for at Nav ikke skal forstå at jeg faktisk VIL jobbe og at jeg faktisk PRØVER å skaffe meg jobb, og at det er en tung jobb bare det.

Jeg er redd for at andre skal tenke at jeg er lat siden jeg ikke har en ordentlig jobb, for at de skal tro jeg bare sitter på ræva hele dagen.

Jeg er redd for å bare få avslag.

Jeg er redd for å bli tatt useriøst.

Jeg er redd.

Men det går bra.

2 tanker på “Redd”

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

