Første oppdrag

You guys, jeg fikk mitt første oppdrag i dag! Dette var fra Sidekick, som jeg skrev om her. Jeg skal skrive 600 ord om fem forskjellige online spilleautomater, tilsammen 3.000 ord. I begynnelsen mistet jeg motet og var på vei til å si fra meg oppdraget. Jeg har aldri spilt noe som helst online-spill og kjenner ikke til terminologien, så det skremte vettet av meg. Men etter noen oppløftende ord fra han jeg har kontakt med hos Sidekick (de er veldig ålreite der!), heiv jeg meg over arbeidet og det var enklere enn jeg hadde trodd. Det er faktisk veldig gøy og jeg koser meg med oppgaven. Det er gøy å gjøre noe konstruktivt, for en gangs skyld. Deadline er på søndag, så det er dette mye av uken min kommer til å gå til. Spennende!

Vi skribles!

PS. Jeg har laget en ny «side» her, som ligger på menyen øverst; «Tidligere oppdrag«. Her skal jeg legge ut alle fremtidige oppdrag, som en slags mini-CV. Foreløpig er det jo bare ett oppdrag der, men satser på at det etter hvert kommer myyye mer :)

3 tanker på “Første oppdrag”

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

