Hjemmekontor

De siste ukene har jeg jobbet med å skaffe meg et slags kontor hjemme. Jeg bor i kollektiv og har ikke hatt plass til noen pult på rommet, så jeg har for det meste sittet på kjøkkenet og skrevet. Ikke motiverende. Så jeg solgte et stort skap for å få plass og kjøpte en hylle og et klaffebord på Finn.no. Nå har jeg kontor og det er så deilig! Jeg har til og med bestilt meg ny Mac, som kommer om en måneds tid, så da blir gleden komplett.

Skjermbilde 2015-05-11 kl. 21.29.04

2 tanker på “Hjemmekontor”

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

