En ny bok

Jeg kjenner hjertet pumper fortere. Litt fordi jeg har drukket for mye kaffe, men mest fordi jeg nå skal begi meg ut på en ny bok. Et nytt eventyr. Bli kjent med nye karakterer og drømme meg bort i et nytt univers. Jeg sitter her med «Lord of the Flies» i fanget og jeg er spent. Jeg er kjempespent. Som om jeg er på vei inn i en kinosal for å se en film jeg vet er både spennende og bra. Jeg kjenner uroen i brystet og jeg kan høre at pusten min er tung og skjelven. Jeg kvier meg nesten for å åpne boken på første side. Jeg føler jeg har noe stort i vente og jeg må forberede meg. Jeg må puste dypt, finne roen, slappe av. Phuuh! Okay, here we go!

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

