Bøker

Jeg dro på Ark i dag for endelig å skaffe meg «Jern og sand» som jeg har gledet meg til lenge, men den hadde selvfølgelig blitt utsatt. Igjen. Med stor skuffelse var jeg på vei ut av butikken, men så tenkte jeg som så at jeg kunne jo bruke de pengene på noe annet. Det er da logisk? Så jeg kjøpte med meg de to andre bøkene jeg manglet på lista mi, «Lord of the Flies» og en Kafka-samling inkl. «Prosessen».

Jeg har innsett at Gogol må jeg vente litt med. To russiske forfattere etter hverandre ble kanskje litt heavy, så nå tenker jeg jeg hiver meg over «Lord of the Flies» i løpet av helgen. Viktig med variasjon.

FullSizeRender-2

2 tanker på “Bøker”

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

