Prøveoversettelse

Jeg har sendt ut mail til så og si alle forlag i Norge og fått endel gode tilbakemeldinger. Og i dag fikk jeg tilsendt en prøveoversettelse! Jeg ble så sykt glad og jeg gleder meg til å komme i gang med den.

Selv om det bare er tolv sider, er det mye jobb. Dette er en tekst med veldig mye følelser, det vil si maaasse adjektiver, noe som kan bli litt weird på norsk. Så denne krever endel møysommelig arbeid, men det er jo bare gøy :)

*Gledesrop*

Vi skribles! <3

3 tanker på “Prøveoversettelse”

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

