Min mor

Hun er så vakker. Min mor.

Hun er 70 år gammel, men likevel en av de vakreste jeg vet om.

Hun er så klok. Min mor.

Hun er bare 70 år, men likevel en av de klokeste jeg kjenner.

Hun er så ekte. Min mor.

Er hun sint, så er hun sint. Er hun blid, så er hun blid.

Hun er så ærlig. Min mor.

Hvis man spør, så får man svar. Selv om svaret ikke var det man hadde håpt på.

Hun er så ydmyk. Min mor.

Hun tør å innrømme feil, hun tør å innrømme mangler.

Hun kan bli sint. Min mor.

Hun kan bli veldig sint. Men det er helt ok.

Hun er så sjenerøs. Min mor.

Hun deler av sine goder og hun gir av seg selv.

Hun er så flink. Min mor.

Hun ordner og styrer, selv om hun nok føler at hun ikke gjør nok.

Hun har verdens fineste latter. Min mor.

Fordi den kommer fra hjertet.

Jeg er så glad i henne. Min mor.

Fordi hun har skapt meg.

Gi meg gjerne en tilbakemelding <3

